onsdag 2 mars 2011

Sötsug

Jag har haft ett sjukt sötsug idag och har ätit 3 bitar mörk 80 % choklad för att försöka stilla mitt begär. Det gick inte så bra så det blev skivat äpple med naturell yoghurt, solrosfrön och kokosflingor, det gick inte heller så bra så det blev 45 gram russin och en kopp te med honung. Men mitt sötsug är fortfarande kvar. Jag vet inte vad jag ska göra för att kunna stilla det. Det känns som jag redan ätit för mycket idag... men kommer antagligen äta nötter och fet ost precis innan jag lägger mig för att det blivit lite utav en rutin. Jag har en känsla av att allt går käpprätt åt helvete :(. Vad ska jag göra för att hålla modet uppe och bli av med sötsuget?!

1 kommentar:

  1. dricka grönt the! det går bort!!

    / http:iwillnotbethefatone.blogg.se

    SvaraRadera